Dax å krypa i säng

Niiko somnade nu först,dryg pelle,han vela va vaken å snacka med mamma han:)
Ska lägga ut ett skit sött kort imorrn när mick sitter med han så lyssnar han på musik i hörlurarna å blir tok glad å pratar å skäller på musiken ahha såå himla sööööööt,fyy va vi skratta:))

Ne men alla sover sen ett bra tag tillb,brukar av så att jag å lillen är sist i säng,mick snarkar på fint han så nu måste ja ligga å puffa på han så han flyttar sig å slutar snarka en minut,va en riktig tröttmössa idag han:)


ja övrigt då,ja har ja bara vart med älskade MOOOOniee,hon är ju bara för gullig hon,vi är så glada att ha henne i närheten å jonte emd så klart,..Ne simone hon är världs snäll hon som bara förtjänar det bästa..
MIG..haha skämt å sido..men man ska vara rädd om sina vänner!

ja sen har de vell inte hänt så mkt mer...ja inget som är värt att nämna i bloggen iaf,vissa saker håller man ju för sig själv=D


Ne nu ska jag krypa ner med MIN framtida MAKE..<3<3
(heter det så...make när man är gift el heter det man? haha )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0