bvc och 3 mån vaccinationen

ucha å fyy säger jag åt det halv 2 ska vi vara där,stackars mammas lilla älskling:((

men skönt att de är i samma veva som aj hämntar barnen så ja slipper springa som en jojjo framåtillb å hinner ägna några väl behövda timmar till hemmet..

Igår va en hemsk dag,fyy vad jag led med simone,va länge sedan jag såg en så dålig människa,att se paniken i henne,fyyy men är glad hon mår bättre idag min lilla solstråle<3

ne nus ka jag sätta fart å ta niiko som ligger å pratar här i babygymmet å skäller på leksakerna=D



Kommentarer
Postat av: Mother&daugther design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckespriset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

2011-11-16 @ 10:58:39
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

så sööt!

2011-11-16 @ 12:02:13
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: LouiseMonica

Vill du bli veckans blogg och vinna en stor bildlänk? Titta in hos mig! Kramkram <3

2011-11-16 @ 12:37:59
URL: http://louisemonica.blogg.se/
Postat av: simone

Inte för att jag bryr mig eller nåt sånt dära men du kanske skulle behöva byta utseende på bloggen =D lillebror har ju kommit nu =))

2011-11-16 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0