underbar dag:)

ja det har ja haft med alla barn:))
ja trivs nog som bäst med massa barn omkring mig,fyyy va roligt dem haft!
Lilla N är helt tokig i elias å han likaså,gullungar,Davvi är lite stöddig så henne får man säga till
ingen får ta hennes saker,busunge!
men dem har avrt så tjusiga så nybadade N fick en fin fin inbakad fläta,davvi fick en toffs hennes hår lyser ju emd sin frånvaro,men va ja längtar tills man kan fläta hennes hår=D
Nu ligger Davvi å Elias å jag ska sätta mig å kika på tv med lilla N som ser helt slut ut efter dagen<3

imorrn kommer mamma förbi på em så ska ja fixa hennes hår, så hon blir tjusans till helgen,jag sj är sjuuuuuuuuuukt sugen på att göra mitt rött igen å i med löshår,fyy så sugen ja är,höra vad älsklingen tycker om det:) buuu å bläää antagligen=P

oj så smal ja va där,om ja inte minns fel vägde ja mellan 52-54 där,huuuua,men ett par kilo till iaf 62 skulle sitta fin fint,vägde ju 56 när ja träffa mick,men det av lite lite det..

aja hej hej

Kommentarer
Postat av: Bernice

Hej! Du passar jättebra i rött... =))

2011-05-20 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0