tänk att

barnrumpan fortsätter,vi tog knappast ehm vagnen för att vi vela ha den,en riktig jävla skitvagn,jag har en DYR och hållbar vagn som är säker,men vi va snälla att låna ut den för att dem skulle kunan gå med bebisen utan att riskera att vagnen tippar,som den gjort för Davine 2 gg,och det är vell inte JAG som åker i den,eller hur,du är en riktig barnslig liten snorunge,och att din mamma blev glad å bli av med den ja det förstår jag,för vem fan vill utsätta barnen för sån skit där vagnjäveln tippar? du kanske inte förstår vi VILL inte ha vagnen,den är LIVSFARLIG!
Och läs igenom igen vad du skrev,och sen skiter jag fullständigt om han håller med mig el inte för den fega jäveln vågar inte heller öppna munnen,ni har mitt nr å hade kunna ringa om det av nå,tyvärr har jag inte ditt utan hans så därför ringde jag dit,men du som ska vara så jävla tuff då?
Och vad vet du om hyllan,du den står där å har gjort ett tag nu,du ser du vet inget för NI har inte hjälpt till ett skit tillskillnad från oss andra familjer att ni fan inte skämms alltså!!där ser man hur lite du vet igen:)) ja ingenting!

Och jag tycker verkligen inte det är viktigare att jag är gravid,men ni däremot tycker att en stuga är viktigare än att ens ägna en dag åt att hjälpa till,fyyy fan hoppas ni skämms ordentligt!!!

och det däremot tycker ALLA andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0