skrubbat å donat hela dagen

Men vad jag å mick har hållt på,vi har tok rengjort med klorin å nå annat medel som dessinfekterar heeeela
jäkla badrummet å köket skåp lister golv ALLT,vilka timmar det tar!
har dessinfekterat å skura alla golv med å började med listerna i vardagsrummet nu,men nu sa maggen ifrån
fick alldeles för mkt sammandragningar efter denna dag,men va skönt det är när det blir RENT! När man ser skiten rinna av..underbart!
så det har våran dag bestått av tills nu när Mick å 2 syskon åkte till gävle för att dona lite:)
Jag la små trollen för ett tag sen å kevin kom nyss hem från fotbollen,dem förlora,men är såååå himla duktiga iaf:)
ska slänga lortgris kevin i ett bad nu efter kvällsfikat,som han ser ut:O

nu ska ja ta min påse gott å blandat SALT (lakrits) å slänga mig i soffan:)



Ha en bra kväll alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0