ont

ucha vilken magvärk jag har och det trycker på och ilar i nedre regionen,ja ni som fött barn vet vad jag menar,riktigt obehagligt å gör fruktansvärt ont emellanåt:S

blir ju så orolig ja å det blir ju väre av att vara ensam då emd,så hoppas inte Mick dröjer allt för länge..ja el att det släpper hade ju vart bäst:)

jaja iaf har dagen bestått till stor del av städning,som vanligt,damsugit å skura golven 3 gg..är dte nå gravid noja det där,får panik om ja ser nå på golvet måste jag göra om proseduren igen,ja kanske redan börjat "bona" in oss här hemma innan bebisen kommer,känner att ja får mer å mer panik för var dag som går hur ja ska hinna med allt,rummen skulle behöva bli klar,måste köpa byråer,har INGEN plats alls för alla kläder här hemma,ännu värre för lill Timmies kläder,så han har allt klart tills han vill komma ut till oss,fyy vad jag hatar att vara stressad..bläääääää!

ne nu ska ja slänga mig på soffan en sväng

ha en bra kväll alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0