Nu ska jag

och hjärtat mitt hoppa i säng efter ett bad,jag tvinga han å kika på en unge i minuten emd mig,
kom vi ihåg massa från Davvis förlossning,så börja ja gråta så klart när bebisarna födds=P
Mick skratta åt mig å fråga"ne men gråter du nu" haha neee sa jag å börja böla=P hahah
Tur han är van!
sen medans vi kikade börja herrn i magen att sparka på pappas hand,Mick tycker det är så läskigt men han kan ju inte låta bli att känna heller,så direkt han la handen där så sparka han till..å lika rädd blev mick varge gg=D
Men snart är du här vår lilla son..fyyyy va vi längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
allihopa kevin och elias tyckte det av tråkigt att heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela sommaren skulle gå innan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0