Mycket som hänt

sista dagarna,både bra å dåligt.

men vi har iaf bytt soffa det är bra:)
sen har vi nya lås nere så jag kan äntligen tvätta som folk!!! riktigt skönt!

haft utvecklingssamtal emd elias och davine,och fyyy så stolt jag känner mig bara possitiv respons,det va ett par väldigt trygga glada och sociala barn,Davine,va en riktigt bestämd frammåt liten tjej,som tar för sig av allt,inte rädd för något,glad gämt=D

och elias va dem alldeles imponerad över,dem säger att han har sån talang är så mån vart han har sin kropp varända del av den,dem brukar sätta sig och kolla in hans konster och smidigare barn får man leta efter,sen är han grym i att räkna=D så matte å gymnastik va nå för han så måste kolla upp gymnastiken härnere,sen att han har väldigt lätt att få kompisar alla vill leka med han och han tar kontakt med ALLA barn:)

kan man bli mer än stolt? jag är så stolt över er mina älskade barn!!!!


kevin har jag samtal med på fredag hoppas det går bra där med=P





ne nu har jag å barnen kikat på erik saade på barnens önskemål och davvi rocka mest hon,älskar att dansa..men nu sover dem små liven.

sen har ju simone och jonte fått sin efterlängtade bebis å jag må ju säga att lilla Mikko va ju huuuuuuuuuuuuuuuur söt som helst!!!!! riktig sötnos,nu vill ja bara se han närmare å snosa bebis på han,så jäkla glad för er att dagen nu kommit å ni är numera mamma och pappa<3

sen vill jag skänka en extra tanke till en i min närhet som blivit sjuk men är så himla stark och kommer klara detta galant!!



ta vara på livet,lev varge dag som om det vore er sista,man vet aldrig när det är försent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0