Mikko

idag har vi vart å hälsa på fina lilla Mikko,tänk att ja han gosa med han lite mellan sov/ät,såå jäkla söt,han kollade på tant Angelica han med sina fiiina små ögon,det är vell nå speciellt med bebisar,och ni kan ju gissa om vi längtar efter vår egen nu:)
men snart sååå!

han prata massa med simone med,så roligt å prata förlosningar:)


Ne nu ska jag fortsätta här hemma ser ut som fan sj här,massa tvätt som ska vikas,bord som ska målas soffa som ska bort,sen kanske jag får tillb mitt vardagsrum=D
sen är det barnens rum att ta itu med å massa annat,jag tycker om att hålla mig syselsatt ja,blir så rastlös av att bara sitta:)

Golven ska få sig en rejäl omgång sen emd när soffan är borta..
ja ne nu ska ja fortsätta=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0