iväg strax

ska strax iväg på ett möte jag å mick,så nu ska jag slänga på mig ett ansikte lite fort:)
men nu är golven rena å hoppas förgudarna att dem kommer å byter lås idag så ja kommer ner i källaren/tvätten..

barnen är på dagis/skola sen när dem kommer hem blir det ut en sväng efter mellis,dem gick ut precis när vi kom till dagis,dem hade fått ett  brev från nån kanske trollet..dem gör så roliga saker där på dagis man ser hur roligt dem tycker det är där,stortrivs med mitt dagis:)

Kevin skulle ut i skogen han med idag,lära sig vad man ska göra om man går vilse..nyttigt tycker jag!

jag minns ibörjan när jag och mick träffades,då gick vi vilse här i stora skogen när vi skulle gina till vallhov,hahah tog säkert 2 tim innan vi hitta tillb.tur hade vi gonzo med oss,jag trodde sj vi skulle dö i skogen,hade iaf ficklampa på mobilen annars hade det avrt kolsvart å dygnsura va vi med...haha vilka minnen:)

men vi hitta som sagt ut,vi kanske skulle ha haft lärdom om vilse..

ne nu måste jag sätta fart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0