helt slut

idag är jag iaf helt slut som person...ordagrant!
vi har plockat å donat hemma lite men både jag å mick va så trötta,har vart i gävle
hela förmiddagen,men vi han ut en sväng på eftermiddan iaf med Davvi och elias kev va å lekte med några vänner:)
så nu ska vi invänta BB mick är i badet han ska in strax jag med..fyy vad jag älskar dig min skatt:)

imorrn blir det iaf städ hemma för golven,zizo fäller päls nå förskräckligt just nu..sen plocka upp barnens rum,vilket man  får göra 100 gg om dagen om det ska va ordning där gämt:)sen är det klart här hemma,för en stund..





ja vad skulle man göra utan sina underbara barn? det är det absolut bästa som hänt mig,och Mick förstås då=D

davine kevin och elias<3<3

<3<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0