här sitter jag

Mätt å belåten efter nyttiga mackor:)
Mick tar en stödvila innan vi ska ut och göra ren biljäkeln som hund skrället sket i
1 min från hemmet...fyyyyyyyyy fan vilket skit göra..blääääääää stank som fan
å det är då inte många gånger ja hört mick kvälja=P s höll ja för näsan å blunda å skynda mig ur bilen å då
mådde ja riktigt dåligt,haha mick va måttligt road må ja säga=D

aja nog om det,ja har evll inte hänt så mkt mer va på väg till jonte å simone tills vi kom på att jonte va kvar i storvik
så då tänkte vi att simone å bebisen aknske sover så vi får ta det imorrn istället kanske=)

så vi drog till apoteket där vi blev ståndes 1 tim med micks kompis å hans mamma,blev mkt skratt:)

ja sen har ja gjort min koppp kaffe å mackor å sitter nu här å funderar vad dagen har att bjuda på,Mick ska ju med Tanja till gävle å fixa lite på överaskningen:) så blir nog lite ute tid emd barnen idag,kevin ahr match kl 6 iaf se vad det är för väder om vi tar en prommis dit,sen imorrn ska han sova på skolan gud va skoj för han=D så måste komma ihåg å ta fram pjamas å tandborste  osv å köpa med gotta till dem,dem ska ha wii turneringar å grejer:)

Å på tal om ingenting,HERREGUD va min mage växt på några dagar,alltså den ser sprickfärdig ut,blodådrarna lyser igenom så tillåmed mick tyckte det va läskigt att den va så stor,fult att det abra kom på nån dag,känns det som iaf,kan inte böja mig tar det emot överallt,helt sjukt å ajg ska växa 11 V till=O kära nån säger vi bara,igår låg han å sparka så högt upp så att bygeln på BHn lyfte sig,haha
men snart är du här lillbebis,fyy fasiken va vi längtar,mick sa igår att" tänk snart har jag ett till barn en liten bebis" å så värdens flin,tror det börjar gå upp nu för oss båda att det verkligen komemr en till...en sista...å emd det kom vi ju på att ja...en till FÖRLOSSNING som ingen av oss vill va med om=S men Mick skötte förra galant å va så himla duktig,å kände mig så trygg,å lär känna mig ännu tryggare nu när han har avrt med om det en gg:)
ja det närmar sig emd stormsteg som sagt=D

oj nu blev det ett långt inlägg,ska dricka lite kaffe nu sen lär ja väcka mick så vi hinenr städa skit bilen..fyy

ha en bra dag:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0