Damp

jag undrar om jag lider av det på riktigt,har så himla svärt att sitta stilla=P
Nu har jag tvättat balkong fönstret och alla lister runtom och allt vitt,under fönsterbrädor och element...men har 3 fönster kvar,har donat runt lite andra grejer,och funderar just nu ut mitt nästa drag..mick kollar ju på hockey hur kul är det då,el jo det är ganska skoj..men inte så att ja vill sätta mig å kolla..roligare närmare slutet av alla matcher:)

iaf som ja skrev har vi mkt planer vi kommit underfund med,vi fick ju lapp om att dem ska börja bygga om totalt här nu i maj/juni..blir nytt badrum fasad uteplats osv..så vi vill bo kvar tills nya bebisen börjar bli stor..och har kommit på massa don vi ska göra,vi ska dela av stora sovrummet bygga för dörren och slå upp en vägg med dörr,se om det går med skutdörr annars får det bli vanlig,som elias och kev ska få en egen del,vi ska även i det lite mindre sovrummet dela av..så davvi och bebisen får ett eget rum, sen dela av vaedagsrummet,bygga för dörren i köket så vi får mer plats..i hallen ska vi införskaffa frostade skutdörrar å bygga förvaring bakom så väggen blir rak därav mer plats..i "skrubben" jag för tillfället sitter i ska vi slå bort garderoben lägga in nytt golv,och sätta upp en skiva rätt in som går över hela väggen med en smalare upptill för förvaring av viktiga papper,så det ska bli data rum..sen blir det nymålat/tapeter överallt..och allt detta kommer självklart inte ske på en gg men ska börja med dator rummet och grabbarnas då det är mest aktuellt för tillfället..har även hittat en sängram jag ska bygga till kev och en grej mick ska få bygga sen:)
så vi får ta det pö om pö och börja med lite itaget..tur man känner folk innom trä industri,kommer man lite billigare undan:)
allt behöver inte kosta mkt speciellt inte när ,man gör jobbet sj...så så kommer till största del våran sommar se ut,ja + mitt jobb på det å sen ska vi ha byggarbetare hemma för badrummet osv...roligt=P hahah
men när vi börjar komemr ja lägga upp kort allt eftersom dels för att ja sj ska komma ihåg vad vi gjort och sen för att dem nyfikna får se så klart,mick har iaf redan börjat med garderoben här...taggad han på sitt datorrum=D

ne nu blidde det massa grötigt detta..men men

hoppas ni får en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0