äntligen ligger lillan

mätt i magen av makaroner å köttbollar sover hon äntligen,är en procedur ibland att lägga henne,hon ska ha hela sängen full med grejer så här kan det se ut..

inget får glömmas..gullunge<3


själv satt jag mig här nu,det trycker på i nedre regionen,är nog ett tecken på att ja ska ta det lite lugnt:S
Kevin cykla nyss till en kompis och elias å hans vän simon spelar på kevs dator..å jag hamna här..

tänkte igår att det kom ifatt mig att vi ska ha en till bebis,fyy mår dåligt när jag tänker på förlossningar,inte för att jag har haft så speciellt hemska,förutom med kevin,men dem andra 2 gick så himla snabbt när det kom igång,ingen bedövning hunnits med heller,men jag ska nog klara det en sista gg med:)
sen är vi kompletta vår stora familj,vi har även tagit ett beslut att zizo våran schäffer ska få flytta till någon som har mer tid med han:( tråkigt men sannt,vi har inte den tid han behöver och absolut inte med en till,han är ju inte så försiktig av sig heller speciellt inte vid utgång,han röjer fram över golven då,å vill inte ha en bebis liggandes där då:S
men han ska d inte till första bästa hem han ska till nån som har tid för han nån vuxen,helst där han får arbeta mkt som han älskar,helt på landet å intresse av spårning å träning med hundar då han är så himla arbetsvillig..sen att vi måste få hälsa på när vi vill!


ja ne nu ska jag röra mig upp å diska undan efter maten å försöka ta golven å gö en kopp kaffe å njuta av tystnaden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0