Zizo bizo<3

Nu är våran älskade hund på landet i norrland:((
konstigt det känns å inte höra hans skäll när det knackar på dörre,
trodde jag aldrig jag skulle sakna men om jag gör när det inte kommer nå skällningar:(
men han verkar ha kommit till en toppen familj,har haft mkt kontakt med dem i 2 dagar å dem är jätte nöjda över
han,å det förstår ja han är ju såå himla fin å snäll!!!
satt idag å kolla igenom alla kort 2,5 år tillb sen han bara va en liten valp,gud vilka minnen man har,dem vela att vi skulle skicka kort så det blev lite kännslosamt,jag å mick satt å minns alla stunder,va tok vi haft med han:)
Älskade Zizo<3

Har även vart å fått mitt schema idag:)
Fick mer tid än ajg trodde 80% som minst kommer jag gå,och massor med kvällar/helger så det är ja nöjd med=D
Sa även att ja kunde ta nätter om det behövdes å då blev hon glad,gäller att visa framfötterna:)

Nu är mick iaf å kör våra party finländare till grannar till statoil,haha ett gäng fulla finnländare=P

ja det va vell lite från mig det,lovat å slänga in en ny magbild med,så det ska min kära Mick få hjälpa mig med imorrn=D

första kortet samma kväll vi hämta han<3
sista kortet på han så stoooooor å fin<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0