sömnlösa nätter

sist ja kollade på klockan va den halv 4..jag blir toooookig!
Gör så ont i mina ben,sendrag å kryper å värker i dem om vartannat,sen 05.45 slog Davine upp sina gröna..så strax över 2 tim sömn,bläää

nyss vart med barnen till dagis och kommit innanför dörren,har barnmorskan idag med,ska bli skönt,kanske man kan få lite svar på vad det är med dem här satans benen el vad jag kan göra åt det,för strax åker mina propavan ut från apotyeket,men är ju hemskt om man ska behöva äta sömnpiller för att få sova,dock får man äta dem som gravid,men man blir som en zombie dagen efter har ja hört,är räddför allt vad piller heter ja=/

men nåt måste göras innan ja går in i väggen totalt!

har iaf hunni bädda sängen å plockat upp lite,sen får jag göra en större ansträgning på dagen,när ja piggnat på mig lite:)

visst ja igår när vi va ute med davvi,så va zizo med ut i lekparken,fan va duktig han är,han hoppade upp för stegar å ner klättra upp för det mästa,hur duktig som helst,han skulle då gilla polisyrket,va han klättra å dona,hoppa in å ur i små utrymmen,coolt å se=D

ne det va vell lite från mig det ska ja läsa aftonbladet å kika på facen tänkte ja..

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0