sååå jävla less så det finns inte

att man ska få sova,som gravid behöver man sömn för att man ska må bra å orka,men ne fan heller att man ska få nån sömn här,sist kollade jag på kl 03.30 å upp kl 6 med Davine för här är det alla andra som behöver sova bara,så jävla sjukt att jag ska behöva ringa läkare för att få sova,så nu väntar ja på att dem ringer så ska ja se om det finns nå insomningstabletter ja kan få,för propavanen ja fick vågar ja inte äta då det äör sömntabletter..
nu är ja på gränsen vad min kropp klarar av med alla jävla sammandragningar sömnbrist och förvärkar,jag ger helt enkelt upp å får ta den lätta utvägen...att ja börjar jobba imorrn känns ju lockande,el inte...hur fan ska man orka:/
När fan ska man få må bra...det här suger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0