såå less

Tror inte mitt pencelin hjälper mig,ska ju äta pencelin fram till förlossningen,å har ätit den över en månad nu,men har sånna fruktansvärda sammandragningar hela dagarna å idag kännde jag av uvi...så drygt!
vad ska man göra då då=S vill ju inte få förtidigt ska ju ut å jobba strax,å vill att lillpojken ska få växa till sig ordentligt,men är det så att uvin inte går bort är tyvärr risken stor att han inte stannar tiden ut eftersom sammandragningarna påvärkar livmodertappen :((
ska se imorgon ska iväg direkt på morgonen innan ja kissat till bm å göra en odling,jag ber till gud att det inte är nå uvi,men rätt så säker på att den är tillb:(

ja iövrigt då,har vattnet avstängt tills kl 3,kom på det 2 min i 8 när det skulle stängas av i panik han ja fylla en dunk med vatten,men så drygt,går ju liksom inte att spola heller,så bara hålla sig,värre för barnen om dem är nödig=O

ja mick åkte nyss till sin mamma handla med henne sen ska han till storvik och jag inväntar mamma å 2 syskon:)
va ett tag sen ja såg dem nu så det ska bli skoj!

försöka planera midsommar med,vad fans ka man göra då liksom,men vi har liiiite planer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0