så jäkla slut så det finns inte

midsommar är över å vi kommer gå till mörkare tider,jag börjar jobba på onsdag,kära nån,mkt sommar jag får=O

iaf Midsommar började bra lite väl stressigt bara,men vi fick iordning maten grillen å sällskapet,satt ute å prata å grilla å käkade gott,unna mig 2 alco fria öl med,fyyy va gott det är=D
Dock slutade kvällen lite sorgligare..vill bara säga att ja tänker på dig,å hoppas allt blir bra snart!


Idag va jag ett riktigt segsnöre när ja vakna,fyyy farao känndes som ja blivit överkörd av en långtradare å sprunget jorden runt,alltså det är sjukt va sendrag/kramp jag får i vaderna/låren på nätterna,skulle folk se mig måste dem ha skrattat ihjäl sig,fy vilken pers å ta sig upp å försöka ställa ner fötterna i backen när man har kramp,och för att inte tala om träningsvärken dagen efter,blääääääääää

men riktigt glad att ja plockade undan det mestatt börja med det imorse sälir lika rörigt ändå av dem små trollen så va ju sak samma:)

idag på förmiddagen iaf va jag ute med lilla Davvi å elias i lekparken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0