nybadad

nu sitter ja här efter en sväng till vallhov å har badat å dona.smörjt in mig
med lite BUS å hoppas på lite färg:)
Mick ligger i badet nu sen blir det hopp i säng,trött trött är ja..
upptäckte att min mage sjunkigt massor.vad det ser ut som i spegeln,underligt...redan?


Imorgon förmiddag så kommer iaf Mikko hit å är med oss några timmar medans hans mamma å pappa ska
iväg en sväng,ingen blir vell gladare en jag :) så jävla söt..å lugn å snäll den lilla sötisen:))

ne vi får höras imorrn så slänger ja in lite nya kort då...


sov gott!


Mick min älskade älskling vad jag är glad som har dig,älskar dig så otroligt,men det vet du=D


värdens bästa<3

värdens vackraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0