läste

äcklets blogg,jag ska tydligen va rädd för henne å inte våga uppna dörren:/

men jag å mick fick oss ett gott skratt iaf med tanke på att jag inte ens va hemma,å mick satt i boxer vid datan så han satt på sig täcke för att öppna,ja visst ja hade ju tydligen väckt han med för ja va lite feg =D

men som sagt hade öppnat med glädje OM jag va hemma.

sen Hon som är så himla himla tuff skickade sin bror ringa mig med,hörde nu i efterhand att han skulle mordhota mig med,ojoj...snittsiga folk,för det är ju ännu tuffare att ringa å mordhota en gravid snart 4-barns mamma å va kille,det är vell ett rykte alla killar vill ha:)

Hon hade ju även med lurat i han att jag vart upp till simone å SNOTT vagnen snacka om pinsamt,jag skulle vart upp å snott en ful jävla livsfarligvagn,av vilken anledning kan man ju fundera över med tanke på att jag har en egen DYR HÅLLBAR SNYGG å framförallt SÄKER vagn!
å ännu pinsammare är ju att hon vet vem som hämta den...jo M och T..

så idag åkte mick å lämna vagnen i dems garage för han tröttnade med totalt nu,å vad får ja till svar,att jag är en feg FET fitta..ojoj...
va ju knappast jag som skickade min bror att ringa som sagt å fet,ja det vet ni vell som sett henne att fastän jag har en anledning att va stor å är gravid så väger ja MINST 10 kilo mindre än henne =D
som vi sa idag går hon runt å tror att hon är smal liksom=O

ne tröttnat riktigt ordentligt nu,riktigt less,vem fan tror hon att hon är,ska skicka sin bror för att sluta bråka så läser man sån skit å får sånna sms,,vilket jävla pucko!


va vell det samtalet jag skulle få vänta mig för ja vad är det nu 2-3 veckor sedan som ett hot å ja det va ju farligt..

ne stor i käften bara!

Kommentarer
Postat av: L

Så duktig du är som får ihop allt fast på din egen upplevelse.Stor i käften? Du är så välkommen så ska du få se att jag inte bara är stor i käften !!!!

2011-06-21 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0