inväntar syster yster:)

soms ka hämta mig å grabbarna till skutskär,vi ska vara där en natt vi å grilla å mysa emd mormor,pappa å Davvi får kvalitets tid tills med kusinerna å dems ka hälsa på farmor med idag,men ska ju inte skuta under mattan att jag saknar dem nå enormt!!!!!!!!!!!!!!
så länge som 2 nätter ahr ja aldrig avrt utan Davvi å knappt mick heller för den delen,har skett en gg tror ja med mick,så det komemr bli jobbigt men aj vet att dem har det bra iaf:)

Jonte kom nyss å hämta lilla Nikita så roligt dem haft det med bajs å kiss,hahah kevin kom in i lite kiss å bajs ålder han med=P

ne så nu ska aj bara vänta in sandra då så ska vi åka,ska ut med Zizo bara först nu å kiak så ja packat ner allt,hoppas min värk släpper under dagen,men känner mig trygg hos mamma bil å körkort å förall del telefon å sen är dem ju 2 undersköterskor=D så det ska nog bli bra..

ne nus ka ja gö mig klar...

(får be om ursäkt för mitt tangentbord det är lite segt å slänger om bokstäver lite här å där å mellanslaget komemr ibland efter)



ha en bra dag :)




(bild från förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0