hemsk hemsk natt

efter ja la mig inatt så somnade jag 20 min,sen vakna jag av världens jävla värk,aldrig vart med om dess like,kunde inte resa mig upp,det fortsatte att värka ett tag sen va det toa,herregud va rädd ja va,telefonen i storvik ensam hemma utan mick å jag va säker på att få föda inatt,planerade hur jag skulle göra med barnen,hur skulle jag kunna föda ensam med en förtidigt född,måste inte dem in i kuvös:/och att bli påmind om hur ont det gör att föda gjorde inte saken bättre,fyyy fan va ja inte ser fram emot förlossningen sen :!

led med dem stackrarna som fött ensam,försökte lägga mig sen efter 2 tim måste jag ha somnat om,
vaknade nu när barnen vaknade vid 10 å känner fortfarande molnande värk,inte roligt,det akn inte börja så här nu,jag ska ju liksom jobba,jag har inte tid att föda nu!

hoppas det lugnar ner sig annars måste jag in på koll,så alllt står rätt till,man blir ju så orolig är ju ändå 11 veckor kvar går in i vecka 30 idag om ja inte har fel,det är ju liiiiiiiiite förtidigt:((

nu har barnen iaf ätit frulle å pratat bajs en halvtim:)

vi funderar på att gå till planen med zizo så han får leka lite å barnen med,mamma vill att vi kommer å grillar får se hur det blir under dagen,ska försöka få tag på mick nu tänkte ja å se vad han säger..


älskade lilla bebis häng dig kvar sista veckorna så du kommer ut stor å frisk våran älskade pojke<3<3




men vi längtar så mkt efter dig,älskade barn<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0