hej hej i solen

Vi fick lite sovmorgon här hemma,sen bar det direkt iväg innan ja kissa i brallan till barnmorskan å lämna urinprov för att se om pencelinet hjälper,sen handla vi frulle å hem å käka,strax därpå dök jonte å simone upp med bebis gullet som ja fick äran att passa medans dem tvätta bilen,å tank att han flinar åt mig den lilla sötgrisen:))å igår va första flinet från han å det va till mig med=D jag å simone blev nog båda tårögda liulla sötskiten<3
efter att dem tvätta bilen så drog mick å jonte till garaget å gör...ja det evt ja inte polerar el nåt å fixar högtalare,jag å simone tog med oss elias davvi å lilla mikko å gick till äffären å köpte mat vi,kevin är ju hos mamma nån dag han åkte hem med dem igår å såg nu på fb att dem badar förfullt:))
hem å gorde käk,å nyss ätit å dem 2 små sover å elias är ute,jag å¨simone är så sociala så vi sitter vid en varsin data å smälter mnaten,satt ute nyss å prata om midsommar,ska vi grilla här å käka gott...mums!!
men vi vill göra nå mer så vi får se vad som sker:))
vi kommer få det mysigt iaf=D
Ne nu ska jag gå ut till simone å ta mitt kaffe..

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0