Barnmorskan

hade galanta värden konstigt nog,allt låg helt perfekt och stadigt hela tiden hittils,det vi va lite chockade över va magmåttet då det va uppe i 30 nu i v 29,pekade rakt upp,till översta linjen,men hon sa med att pojkar brukar ju generellt va större än flickor,men vart ska lilla du växa i 11 veckor till,så då är det inte jag som tycker den växt nå enormt på sista tiden å trycker på både där "nere" och i mellanhjärdet,jag hade en stooooooooor mage,så vi skulle kolla nästa gg hur det ser ut,annars blir det vell en viktskattning antar ja,skulle även sen ha koll på att han inte vänder sig närmare förlossningen,fick reda på att kommer dem i säte är det inte bara rumpan som kan komma före utan även FÖTTERNA hur fan roligt skulle inte det se ut då=O hahhaha
Ne men skönt att dem håller koll iaf:)
+2 kilo sen sist bara så att ja har svårt att sitta stilla är ju bara bra det då jag inte fick gå upp för mkt:)
ja sen har vi handlat å fika med simone å jonte å lilla bebis:)

Har 2 namn vi velar mellan nu till bebis pojken...vad sägs om Timmie el Niiko vilket gillar ni bäst??

ha en bra dag vi ska vell snart fylla polen till Davvi och Elias:)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Niiko heter en flicka i en bok jag läst.. men det kanske kan vara både kill o tjejnamn? Timmie är fint =) Eller Timmy..

2011-06-07 @ 23:48:12
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: ida

jag tycker niiko för timmie eller timmy blir så lika timothy som tanjas son, eller deras kusin barn kimmi som jerry har.. men det ska ni klart bestämma själva =)

2011-06-08 @ 17:33:32
URL: http://nagathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0