trött idag:S

somnade vid 5 idag vi på natten...
upp 7..sen la vi oss å sov middad jag mick och Davine medans
elias kikade på scoobi dooo..
sen klev vi upp efter ca en tim tog tvättstugan va på tiden..fy faraoo
va tvätt!!
Skulle ha städat massor idag å rensa men mick är dålig=((
så det tar vi imorrn om han orkar annars sätter ja fart med barnen på dagis:)
garderober ska fixas å rensas och ny tvätt ska in så himla skönt med nytvättat! har tvätt imorrn bitti med
så ska ta alla sängkläder då tänkte jag:)

se om min älskling kliver upp ur badet snart så kevin kan hoppa in å göra sig klar för kvällen sen..

blir ingen sen dag idag inte ska i säng itid vi,ett abd bara efter barnen laggt sig å försöka pilla ur resten av löshåret,som vägrar släppa:)


ne ha en trevlig kväll alla!

Älskar min alldeles tokiga familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0