tröök

jag har så ruskigt tråkigt,så här tråkigt borde det vara olagligt att ha=S
har massor att göra men hur roligt är det att städa å plocka gämt då inge roligt alls!
Davine sovver middag sen länge tillb elias kikar när kevin spelar och mick hjälper jonte.
Och här sitter jag..å har trååååååkigt,vill göra om,flytta måla byta möbler vad som helst gå
ut men hur roligt är det då,rena rama isbarnan ute hur kul tycker davine det är då? blää
jag vill ha sommar och sol..bad å strand..grilla å mysa i kvällssolen..NU

det kliar i hela mig när jag inte gör nå !

nu vakna lillan..mamammamam :) gullis!

ja jag vet inte riktigt vad ja ska skriva har inget att skriva egentligen..men gör det bara för
att ha något att göra..

ne det här funkar inte ska leta reda på gardiner till köket å byta,det är roligt=P

ne fyy vad ja har TRÅKIGT !

Kommentarer
Postat av: carola

vill också göra om, helst flytta och få börja om:)

Skulle vela måla om möbler, men de är antikbetsade då det känns bäkigt.



hoppas din dag blir bra

2011-01-24 @ 08:59:04
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0