tidig morgon

för mig känns det som mitt i natten,sovit 2 tim..kl ringde 04.45
mick missuppfatta mig skulle upp kvart över 5..men men ingen idde å lägga sig så nu sitter ja här påklädd
och hör och häpna sminkad,trött som ett as,insett att kaffet är slut=S
men men ska snart väcka kevin,roligt han är inte värdens morgonpiggaste grabb inte,han kan sova till 11 utan problem!
klunkar i mig kräm hoppas på en socker kick å sitter här i mörkret,lär ju bli pigg efter promenaden till göransonska där vi har samling kvart i 7 iaf=O
minns inte ens när ja klev upp så här tidigt om ja ens gjort det..men men vad gör man inte för sina älskade barn!
Nu ska jag heja fram grabbarna,kevin som han längtat så jäkla roligt att se han spela fotboll så himla duktig han spelar ju med -01 fast ahn sj är -02:a :) duktig grabb..hoppas han får göra mål och höra aplåder till sig sj:))
ingen kamera har jag heller och det är ju fyskam..men tränarna knäpper nog och lägger ut på hemsidan hoppas jag:)
ne klunka i mig krämen,så lat så jag dricker ur förpackning,och sen väcka kevin som sagt,kan ju ta sin tid,fast idag kanske han flyger upp när han vet vad som väntar:)
sen blire frulle å göra lite massäck åt han:D

hoppas ni sover gott och får en bra dag,sj ska jag dyka isäng när ja kommer hem,visst ja ska ju va funktionär ja..hahah


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Men sluta. Du om någon vet att jag INTE har någon mage så den är INTE ivägen! Jag kommer inte göra illa mitt barn redan nu, jag ska dit, se hur det är.. trivs jag inte nej då går jag!!

2011-01-22 @ 09:19:34
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0