ordspråk

"lev varge dag som om att det vore den sista"
hur deprimerand elät inte det,om jag skulle dö imorgon..vilken rolig jävla dag jag haft idag ne fyy!!


Elias kollar på barnprogram å har en ljud nivå över det normala,skriker värkligen när han pratar..och Davine hon har sina vanliga hyss för sig..
och jag är ritkigt uttråkad..jag vill hitta på något..men vad..finns inegt att göra än att ja det dagliga..

ne fyy säger jag..vart har min ork tagit vägen?? kom tillb till mig..

har massor jag vill göra men orkar inte...kanske komemr tillb under dagen just nu vill jag krypa ner å dra täcket över huvvet!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker du kan gå och lägga dig och sova en stund :) Det finns en karl i huset som ska ta minst lika mycket ansvar som dig! PUSS <3

2011-01-20 @ 15:36:36
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Karolin

Ja usch, att tappa håret är fruktansvärt. Men förhoppningsvis ska jag hitta på någon lösning så jag slipper bli flintis ;)

2011-01-20 @ 17:39:20
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0