Ny dag nya tag

El hur säger man?

ja dagen började inte bra vakna av att det plinga på dörren och insåg genast att väckarklockan inte startat..grr
datorn har startat om sig å sen har vi ju andvändare på den så kom inre in sj till sidan så det ska bort idag,
sen ska dator jäveln instaleras om..men tur som det va plinga det å kevin han till skolan..
våäckte dem andra monstrena sen fick frulle å kläder sen en prommis till dagis och elias gick som en sniiiiiigel..haha
han vela jag skulle hålla i han då gick han fort å davine satt och pekade på sin docka och sin mössa sen trilla poletten ner att hon vela tt dockan skulle ha sin mössa som ramlat av..gullfia<3
men fram till dagis kom vi även denna dag i kylan...fyyy fasiken va kallt alltså!vi såg alla 3 ut som rudolf med röda mulen:)
sen hem i rask takt och här sitter ja nu och ska ta mig en tur till tvättstugan å fortsätta där ja avsluta igår sen ut emd det 4 benta odjuret,sen äntligen ska jag sätta mig emd mitt morgon kaffe:D



jag vill bli rödhårig igen NUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:14:59
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0