morgon kaffe

nu har ja tagit en prommis till dagis å hem,städa upp lite i köket som såg ut som ett bombnedslag för den delen,
gjort mitt morgon kaffe å tagit en cigg så nu är det som det ska,lyssnar på lite musik på spotify medans kaffet ska drickas upp..

sömn
vad fan är det för jävla på hitt,jag har på allvar riktigt sjuka sömnproblem,ja vet snart inte vad jag ska göra,blir galen,iförrgår natt va den värsta dagen hittills,jag klev upp tidigt vid 7 va igång hela dagen,va hos sonja en sväng på kvällen,hem mick åkte till gävle vid 00.00 jag skulle kika runt på internet lite och sova,la mig vid 1 utan att kunna somna upp och satt mig igen,la mig med mick vid halv 4,höll på bli tokig att minsta lilla djud stör mig,tokig blir jag..gick upp 10 i 5 och satt å kolla på alla program ja hitta..kl gick så sakta gav upp kommer aldrig upp till dagis om ja ska lägga mig vid 6 och upp 7,ne så satt vaken tills jag lämna ungarna på dagis sen gick jag hem å la mig tog evigheter att somna sen försov jag mig så kom 20 min sent till dagis,pinsamt:/ samma inatt mindre än 5 tim sömn på nästan 2 dygn 2 inatt va jag fortfarande vaken vet inte när ja somna,sen upp 7..undra hur länge man kommer orka med detta,vad fan ska man göra..vågar inte äta nå sömnpiller el. insommnings piller d¨å jag har Davine som kan vakna på nätterna,och så har jag hört att man blir jätte trött dagen efter..håller allvarligt på att bli galen, fast jag är ju en sån som inte tycker om att sova tycker det är onödigt å massa år i livet går till spillo,men liiiiiite sömn kan ja vell ändå få...l


ne nog om det dricka upp mitt kaffe å sätta fart här i svinstian!

ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag ha samma problem, men vet du? Jag tror internetsurfning på kvällen e skit! Det förvärrar insomningen tror jag på allvar. Ska prova några dagar att inte sitta vid datan innan jag lägger mig, se om det funkar...jag har precis som du jättesvårt att sova med minsta lilla ljud, och helt plötsligt har hela jävla natten gått. Pröva kom ut i dagsljuset och rör på dig med, ät ordentligt och drick inte kaffe försent...som att du inte vet allt detta=/ jag med...ändå är det svårt att hålla sig till det....

2011-01-12 @ 12:37:07
Postat av: Katrin

dator på kvällstid är jätteilla om man vill somna snabbt. kanske lite mindre kaffe och mer fysisk aktivitet på dagarna kan hjälpa också. jag har också grymt svårt att sova ibland... speciellt om jag druckit cola eller suttit vid datorn på kvällen

2011-01-12 @ 17:42:15
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0