hemma

riktigt tung morgon denna..fy farao.. sovit 2 tim och upp kvart i 5..vägen va lång till göranssonska..
men roligt av det fick stå dörrvakt=P hahah
såg en av kevins matcher..så duktig =D

dem har 2 mather till på eftermiddan, en börjar kl 1 och en halv 4 men så länge orkar inte jag va kvar han har spelat 2 iaf..
så när det va uppehåll vela han vara kvar med alla sina fotbolls kompisar så fick köpa en hamburgare han slänge i sig sen har han mackor med,så ska jag hämta han 4 sen..hoppas dem vinner nu:)

ne hemma som sagt å här blev det inge sova,bara sätta i gång å städa i vanlig jävla ordning..
ja tur man är van med lite sömn kan man ju säga..
men hade ju velat att något skulle vart gjort hemma undertiden men neee..
så ja nu lär ja sätta fart..

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Tack vare alla kommentarer, så stannar jag hemma. Jag tänker inte ta att jag är en dålig person, med dåligt omdöme för att jag vill ut och ha roligt! Kul att jag ska ge upp EN KVÄLL för att jag är med barn. ENDA kvällen som folk bjuder med mig!

2011-01-22 @ 11:36:50
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Var helt inne på en emmaljunga Scooter. Till en kommenterade att den var tung. Men den som vi har nu går det inte ens att köra med för den är så jävla. tung. Så det kan bara bli bättre med ett vagn byte. Kör på en scooter ändå om du har haft din så länge =)

2011-01-22 @ 21:56:57
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0