Ännu en mobil i himlen..

skulle gå in i köket och göra en macka..kommer till baka..Min telefon som låg gömd bakom gardinen ligger  nu i mitt glas cola på borde..Davine Davine hur lyckas du gämt=P
för ett tag sen doppade hon Farbror jontes telefon i zizos vattenskål..hon är en riktig telefon marodör..
min andra tele har fåttbadat i kaffe muggen nån gg med..BUSUNGE!

I övrigt är barnen hemma idag..jag är så jäkla förkyld och fryser och nyser om vartannat!
Så jag orkade verkligen inte ta mig upp idag..så dem får va hemma å busa ist lika roligt det..
sr om ddet går att gå ut sen..är vell en isbarna ute nu med..

fyyy fasiken vad jag längtar till våren/sommaren..gud va skönt att ta av sig vinterjackan och känna värme..jag längtar såå mkt!!!!

och barnen va roligt dem har,fast det har dem ju nu emd ute,fastän det är halt och jävligt,klättra i snön och busa..minns ja sj va roligt det va,bygga snökojor och ljuslycktor,men nee inte slår det sommarn el..bada å leka i lekparken
..bygga sandslott göra lera,hoppa i vattenpölar,ne sommaren är bäst!!

ge mig och barnen sommar NU!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Jag längtar med till sommaren! :D Ännu mera nu.

2011-01-19 @ 10:08:30
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

Ja, jag tänker stanna så länge jag kan på BB. Alltså, allt måste funka när jag åker för att jag ska känna mig trygg hemma. :) Nej, klart jag inte glömmer Kjelle. :)

2011-01-19 @ 10:26:56
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0