va nog nån som

Tog åt sig av nån anledning..av mitt förra inlägg. Tillb till öb ja visst kan jag köpa leksaker på öb oftast pennor papper varför gå och köpa pennor som tar slut går sönder på tex br när man kan få det mkt billigare och likadana på tex öb..sånt förbrukas enormt! Personen i fråga vet inte vad öb står för..överskottsbolaget, grejer som kommer från riktiga butiker ett ex. Loreals shampo på öb är det sämmre än likadant loreal shampo från tex kicks? Nedet är EXAKT lika förutom priset,! Hur korkad får man vara, oche sen tro sig veta vart och för hur mkt vi köper julklappar från herregud! Och att man inte har ett rumöverfullt med leksaker så man inte kommer in..so what..jag har lärt mina barn att förstör dem sina leksaker så får det vara så..inte springer jag å köper en ny för det skulle jag ealdrig göra, vad lär dem sig av det jo ingenting! O h det är jag och mick stenhårda med! Så löjligt att ens yttra sig om saker den inte vet något om vad vet den vad barnen fick i julas el förra julen..?? Ingenting, bara elias stridsvagnar kotade 799..där ser man vad lite dem vet.. Mina barn får det dem vill ha oavsett pris och butik :) Och mick tycker med det är så löjligt när han vet att dem sj handlat på öb..patetiskt! Ett sätt att tro dem skulle va nå viktigare på nå vis men vi handlar för barnek inte för prislappen och våra barn kommer få en kanon jul med massa julklappar och massa kärlek för det är dem värda :) Nu ska jag dricka kaffe och städa lite nyss spelat finns i sjönmed barnen elias vann med 10 par :p gwlad han blev han "ägde " mig sötunge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tog åt mig,Nej inte ett tugg.Utan att det var du som tog åt dig av mitt sen ville jag bara rätta det.Du får tro vad du vill men kan säga att du verkar inte veta så mycket.Det jag menar var att det är inge fel att gå på tex ÖB utan går jag på öb så köper jag sånt som finns på andra affärer för att jag vet att det brukar vara på ett bättre pris.Jag vet precis vad ÖB är för affär men jag skulle ju aldrig iaf köpa leksaker som jag vet är skit,matrial. Du hade sagt till Tom att du inte handlar lekasker på ÖB men tydligen ljög du då,för här i dit inlägg har du skrivit att du köper där i från. Tycker man ska hålla sig till det man har sagt,Annars är man väl en ljug potta!! Ingen som gillar såna,bara såna som är lika falsk som du.



Glöm inte att alla har sina åsiker och alla får uttra dom hur mycket dom vill.Var det jag gjorde i mitt inlägg och var inte till dig,så mycket du uppfattar fel,var väl inte förstå gången.



Varför går du in på min om du rettar upp dig/Eller om du vet att du kanske kommer göra det igen?! Skulle kunna göra en helt nu el sätta kod på min blogg men så onödigt efter som du är vuxen och väljer själv vad du vill göra.



Jag tjaffar inte eller något..ville bara rätta lite.

2011-12-19 @ 13:51:48
Postat av: Sandra - Mamma till Tuvaliee

HAAAHAHA! Men Angelica, du vill väl inte vara en ljugpotta.. HAHAHAAAA!! Jag döööör!

2011-12-19 @ 21:14:17
URL: http://tuvansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0