storvik

igår kväll va vi ut till storvik för att se micks syster sjunga,men måste ha missar henne precis,mick jobbade över så de blev stressigt:(
men barnen fick hälsa på hästar,och en tomte och sen åkte vi karusell jag davvi och elias davvi vågade inte åka sj så fick sitta bredvid,och fyyyyyyyyy så snurrig jag blev!! haha..men det va mysigt att bara gå och kolla,men när vi skulle åka hem fick elias hysteriskja utbrott,tror han skrek åt oss över hela storvik på parkeringen,han börjar tro han bestämmer över oss..lillskiten<3

ja nu är mick och jonte på firman och skruvar lite å jag har börjat plocka upp..lillplutten är lite dålig världens krupp hosta när han vaknade i morse å 37.5 i feber hoppas det stannar där,så nu är han jääääääätte mammig så blir inte mkt gjort..men så får det vara:)davvi badar hon i ducshen i baljan,och elias kev och en kpompis kör wresling el vad dem gör..låter som det iaf..

ja de va då lite från mig...hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0