sovit soom en påse skit

alltså fyyy farao vad jag sovit dåligt inatt,la mig vid halv 2,mick snarkade som ett as..kvart över 3 stog ja inte ut mer å han fick lägga sig i barnens rum med davvi för elias vakna å kom och sov med mig,Niiko har krupphosta och vaknat var och varannan sekund,sen vaknar davvi så hon kommer med..när dem äntligen somnat,försöker ja somna å kolla på klockan,05.15 yeeeeeeeeeeeee...så väcker mick mig efter ciggen kl 20 i 7 el nå sånt..sen har jha bara legat å snosat var 10e minut till 07.15...mycket sömn jag fått...eller inte..nu har jag lämnat barnen på dagis,va riktigt uppfriskande med en morgon prommis kan ja säga:) så nu ska jag göra kaffe och vakna till liv härhemma sen sätta fart med det som behövs,,se om ja orkar borra upp hyllorna till barnen el om Mick får hjälpa mig=P blir han glad han...hhahha eller inte:) men det är tur han är så snäll som han är..älsklingen min<3<3



Visst ja idag fyller min ÄLSKADE bror år...26 år,så nu är vi lika gammla i hela 6 dagar tills jag blir ännu gammlare 27..huaaa mig..men jag känner mig inte äldre än 15 =D


GRATTIS VÄRLDENS FINASTE BROR!!!!



älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0