snöööööö

Äntligen..hoppas de håller i sig och kommer MASSOR!!! så amn akn ut med barnen å göra snögubbar å leka massa,myyyyyyyyyyys!

sitter här efter att jag lämnat barnen på dagis å tagit reda på v-rummet,att de inte kan vara fint 1 hel dag här...så tråkigt...samma sak varge dag städ städ..bläää..

Elias va så rolig på väg till dagis pratade julklappar,han önskar sig,bilar,vapn,kritor,måklarbok,pärlor,bayblade,och bilar igen och mer vapen..
Davvi hon önskar sig docka å vagn sa hon..

kevin är det svårast åt,vad köper man till nån som inte leker,en telefon har vio tänkt på,men sen då,pengar kanske så han kan åka till valbo med mamma å ahndla i mellandagarna? svårt=/
Lillplutt ska iaf få en gåstol å leksaker å kläder,han behöver en ny overall då han växer som ogräs:)
en ny vagn skulle han behöva med men det tar vi till sittvagnen tror ja:)
Mick då ja vad köper man till han,han skulle köpa en egen julklapp emd,en telefon,så vad ska man köpa åt han..puuuu...har lite små aningar men dem kan jag ju inte skriva här:)

jaja nu ska jag äta färdigt mina potatisbullar,så jävla gott det är..mums,senb invänta simone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0