sitter vid stationära datorn

för första gg sen jag fick min surfplatta=P så behändigt,man kan ju göra allt med den,finns skit skojiga appar å kamera å massa annat:) nu har vi iaf ätit pannkaka mick gjorde ungspannkaka med bakon och vi åt vanliga pannkisar gjorde säkert 40 st men min magsäck har krympt massor efter dem här 2 sjuk dagarna fick i mig en ynka pannkaka:/ bebisem fick äta öite potatisa,men vet inte om de va nån höjdare el om han inte gillade när pappa gav han,gullis...alltså jag har sällan skådat en sån här söt charmig bebis,så jävla gullig är han,alltså en riktig gullegris man bara vill äta upp<3 nu har iaf davvi somnat på soffan å mick i davvis säng,så dem får vell vila lite middag,tror mick är lite extra trött för han missade medecinen i förrgår å fick ta den igår morse,blir lite fel efter som han alltid annars tar den när han ska lägga sig för att va pigg på morgonen..ilandsbekymmer:) ne nu ska jag ya bebin och gö lite kaffe tänkte jag slänger upp en bild på vår "fina"ubbe som davvi kallar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0