sitter här

Mitt i natten i min ensamhet har nyss fått lillen och somna,Mick somnade med han..tröttmössa..

trött och ratlös till tusen,vartt inne exakt hela dagen idag mick hade vagns underredet i bilen å det glömde jag självklart bort,å mick kom inte hem förns 8 så då va jag ju inte så sugen på att gå ut och leka,så får leka extra mkt imorgon..

hafte nr iktigt skit dag idag,vart riktigt irriterad över huvudtaget på allt..man kan ju inte va på topp jämt inte,så idag hade jag min skit dag,så då vet jag att jag vaknar upp till en bättre imorgon..

tänkte på igår Davvi med hästarna,hon har ju aldrig träffat en häst på riktigt så jag trodde hon skulle va rädd för den stora tinkern..men ne hon blev överlycklig och såg direkt att det av en häst å skulle fram å klappa den,skit gullig,finns hopp att hopn blir en häst flicka som mamma sin=D och inte en bilnörd som pappa sin..man höär bara henne brum brum bilen,haha..fy va roligt om hon kommer börja gilla hästar jag saknar hgästarna så fruktansvärt mkt, speciellt 2 av dem..min aldeles aldeles egna Hulda jag ahde sen hon va föl..världens finaste underbaraste häst,det va sån stor sorg i hjärtat jag lära göra mig av med henne efter jag fått kevin..jag kämpa verkligen in i det sista för att ha tiden kvar med henne,både bror min och mamma ställde upp med allt möjligt för dem visste vad hon bettydde för mig,underbaraste häst,sen finns det en häst till som va ÄNNU jobbigare att göra sig av med...kära MUSSE,min vän Rosies häst,jag minns vad jag tyckte så synd om rosie som åkte av var och varannan dag från stora musse,hon va så ledsen om hon skulle behöva göra sig av med han,hennes då fostermamma kom och fråhga mig om ajg vela ta hand om han  för hon visste hur mkt jag tyckte om han,å hur mkt jag ridit och hjälpt rosie,å självklart gjorde jag det,red in ahn från grunden,vi va som 1 ,världens charmigaste häst,vi hade så fruktansvärt mkt bra stunder,litade på denna häst tilll 1000..sen kom den dagen dem skulle sälja han,en kniv i mitt hjärta och fyyyy vad jag grät,direkt jag hämta han från hagen kände han att det va något fel,precis som om han visste,han visste va som va på g..red ner till barnan som vi alltid red på,han va på väg att kasta av mig å jag vet att det va för att dem nya ägarna inte skulle vela ha han,visade sina absolut dåligaste sidor,sen när han skulle in i transporten ahn VÄGRADE..jag va så himla ledsen..Hon bad miga tt gå in i transporten å locka han för att han skulle komma,å musse hgan traskade in..jag stog länge med han å sa hejdå,jag grät å grät,jag måde så dåligt..fyyyyyy
jag saknar mina alla älskade hästar så mklt,alla ridturer alla timmar man la ner i stallet ibland 10 timmar kunde vi vara där vi alla tjejer som hade hästar..alla stunder man mådde dåligt ocjh jag kunde gå in i böxen å löigga med hulda å prata..det av mitt liv mitt allt hästarna..jag hoppas jag å davvi får ta upp det igen och i framtiden ha en häst..

ojsan så långt det blev nu..

men lätt att det blir långt när det bara flyter på..och jag tror alla som känenr mig vet att jag är en riktig skrivare..jag skriver å skriver...och skriver..konstigt att det inte synts mer här,fast iof här tänker jag nog mer på vad jag vill dela med mig av:))

lite privatliv måste man ju få ha..

ja det va vell det de..nu ska jag krypa ner till snark monstret igen å vajkna upp som en glad å rolig mamma å lägga denna trök dag bakom mig..så hej hej




här är jag 2008 på min kompis underbara häst prinsen..vi va på ett stort arangemang på gasklockorna i gävle,där det av stooooooooor cowboy fest om aj inte minns fel så då blev såklart cowboysarna inhyrda,riktigt skoj men sviiiiin kallt=D å sen ahde jag och mick träffats en månad tidigare där så jag va så nykär å längtade hem så mkt efter en helg utan mick:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0