så trött

Lagt barnen för en stund sen och lillen ligger i knät och snuttar nu och jag skulle kunna Sitta å sova just nu, så sluuut!! Måste ha med vädret att göra man är så van att det är snö nu ute, jag är en sån som påverkas otroligt av vädret Brukar alltid bli lite nedstämd på vinterhalvåret innan snön kommer :/ men just nu är Jag bara fruktansvärt trött, tur man har barnen som håller igång en :) Snart är det julafton med, älskar julen det är barnens högtid, när jag och andreas va mindre La vi oss jätte tidigt dagen föra för att julafton kom fortare då eälskar julen :) Hela familjen ska somsagt fira hos mamma som vanligt med tomte gröt till frukost och Hjälpas åt med julmaten, nära och kära, julmusik emat ekalle anka, glögg och självklart massa massa julklappar!! Och det bästa av allt brosan och mattias kommer i år, dem va ju i thiland förra julen så nu kommer den va komplett med sandra och andreas och Lilla tuvis :) Älskar min familj, mina underbara barn och min otroligtsnygga pojkvänn, den bästa i Världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0