nybadade

el nyducshade heter det vell här hemma är hela högen emd barn,och nu sover dem 3 minsta:))

gud va skönta tt barnen ska på dagis imorgon så jag ska borra upp lite grejer på dems rum undertiden och få ah Simone här heeeela dagen:)) å lilla Mikko så klart=D

gud va julen närmar sig,barnens önskelista är lång men lillen avd köper man till han?? tror det blir en gå stol kommer ju behövas snart:)) min lilla plutt som blir såååå stor!!!

själv är ja så rolig att jag önskar mig stolar,våra för 599 kr st  på ikea föll sönder en efter en..en jävla tur det inte va jag som köpte dem hade ikea fått höra!! skiiiiiiiiiiit stolar!
så ingolf stolar på ikea bojkottar jag totalt,skit skit skit kvalitet!

ja sj vet aj inte riktigt va jag ska göra..dricka klart mitt kaffe å ner i tvättstugan..att jag städar ser ju ut som ett minne blott här hemma:// typiskt men så är det med barn:))

ja ne nus ka jag kila...

byee byee




fyy fan va skoj det är med singstar...haha ja vi hade roligt denna kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0