nu ska jag skryta lite

Över våran fiiinaste davine, vi va på bvc nyss för 2 års kontroll..och vi har en otroligt lång tjej som ligger långt över på kurvan 93 cm men till skrytet då :) hon va aldeles facinerad av davvis tal att hon kunde säga allt och göra sig bra förståd med låååååånga meningar, davvi pratade på som en kvarn där inne och bvc tanten sa att det taletq va välďigt tidigt :D dukttiga tjejen våran! Sen firck jag väldigt mkt beröm att jag går så mkt jag gör med dem, att det är det absolut bästa, att många föräldrar är för stressade el har för lite tålamod för att skippa vagnen och att det enbart är bra, att jag lär dem rätt från början som kommer gå med demq senare i livet :) blev jag glad när jag trodde jag lät dem gå för mkt, att dem tex skulle gå ner i vikt, men det behövde jag absolut inte vara :) Lilla plutten växer med så det knakar är hela 67 cm hon lära kolla 2 gg sen vägde han nästan 7900 en stadig charmig bit tyckte hon med rejäla lår :) Nu ska jag diska lite sen btaka muffins med barnen då pepparkaks degen va försenad på ica Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0