ligger i sängen

Och kikar runt lite, har sån fruktansvärd huvudvärk så hoppas jag kan somna, känns som migrän är på väg brukar Få det en gg var 3e månad men d är den fruktansvärd sp jag inte ens kan lägga ner huvuset Pp kudden och livrädd attp inte vakna upp på morgonen ja att jag ska dö av den,vidrigt Är det iaf...ucha Ja morgondagen hoppas jag vara piggare än idag iaf, mick ska på julbord med jobbet vart ju med Bjuden jag med, men hade ingen barnvakt å tur va vell det hade aldrig klart av att gå i Detta skick :( Ne nu ska ja klura några ord på wordfurl el hur det stavas å buffra lire på mick så han slutar dra timmerstockar tröttmössan! Lägga ut lite nya kort imorgon med Natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)

2011-12-15 @ 00:47:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0