hoppa ner i sängen

bredvis mitt hjärta strax,nyss fått niiko att somna å jag mår inte riktigt 100..ucha om ja blir sjuk inte roligt:(
men lite sömn så blir ja nog bra till imorgon..får ligga å puitta på snark nisse så jag kan somna nån gg bara,han är såå gullig när han sover min älskling,å totalt hänsyns lös med sina snarkningar hade nog kunnat väcka grannhuset dem=)

mjaa sen har de vell inte hänt så mlt gjort det vanliga i hemmet å umgåtts med älskling Simone,å lilla Miiko va på väg att börja krypa idag här han kom en bit frammåt så nu kommer det gå av bara farten för lillbusen:) och min lilla Niiko vill också va med på ett hörn och försöker härma sin stora kusin:)

ne nu ska ja krypa ner i sängen,får se om ja kommer åt blomjorden i skrubben så jag får plantera om 4 blommor som växer som ogräs,tycker det är lite läskigt att hålla på med blomjord ja så rädd att det ska finnas massa äckliga kryp där,det va bättre förr när jag å mick va så himla nykära då satt stackarn å plantera blommor med mig,haha skulle han nog aldrig göra idag,fast kan ju lägga fram ett förslag på det till i helgen å se vad han tycker haha..=P

ne fyy ja mår pyton ja måste krypa ner bums i sängen nu...

älskar min familj ja,vad skulle jag göra utan dem?? <3<3

Kommentarer
Postat av: måni

hihi =D

2011-12-02 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0