GOD JUL ALLA

nu sitter jag här i min ensamhet nyss städat medans alla andra sover sen ett tag tillb... skönt att kunna stressa ner nu och bara nmjuta:) vi va å handla alla julklappar igår nästan fast blidde en hel del idag med med simone och jonathan:) så nu har barnen en himla massa julklappar så nu ska jag sova.. visst ja har ju satt timern på halv 7 imorgon bitti när vi vaknar på våran nya kaffebryggare,mick fick 500 på järnia av jobbet i julklapp så vi la till extra å köpte en sån jävla snygg kaffe bryggare som kommer stå på 7 varge morgon så fatta härligt att vakna upp till färdigt kaffe mums!!!!!!! ne nu ska jag sova vi ska upp tidigt imorgon och va hops mamma kl 9 så blir en stressig morgon å jag är svin trött å ska krypa ner hos min pudding=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0