go kväller

Sitter här med ett glas cola mick somnade nyss som alla andra :) trött han sötisen! Julen då..hur har eran vart? Våran va toppen :) Det bästa med julen är ju helt klart att se barnen som längtat så efter den dagen äntligen få öppna sina julklappar å se dems glada miner det slår precis ALLT! Helt underbart :) Gladast va nog kevin tror jag han förstår ju mer å vill ju inte ha leksaker, så han fick en ny Android mobil med wifi och tusch suuuuuper glad! Sen fick han nya dator högtaltare med bas låda och en skit bra cam han önska sig sen massa mer kläder och bmx fingercyklar med DC rampen till så han va mer än nöjd :D Elias fick bla bay blade skiiit cool radiostyrd bil en bilbarna bilvägs pusselmatta en helskotta massa bilar kläder osv Davvi fick dockor dockhus möbler barbie hästcmedsläp och bil prinsess klänning badkar till docka massa hår grejer osv Lillplutt fick kläder overall nya sängkläder kudde leksaker Sen igår va vi in till valbo iaf och kevin köpte nyaste call of duty och medans mick å kev köpte deqt va jag å bebis på ikea köpte nya gardiner till v -rummet och kevin nytt tillfälligt bord tills vi kööper nya soffan då blir det nytt blommor å ljus och lite småplock..sen idag så ångra jag mig att jag inte köpte en lampa så jonte å simone köpte med den hem idag å mick fixade in den i tv bänken nu innan han somnade sååååå fint kan man ställa in den i 7 olika färger :) ska köpa titll tvn med den och kevs rum skiiita fina! Ja å vi fick massa roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0