ett år äldre



gullis jag va..tiden går fort..

inge speciellt att fylla år längre,bara inse hur mkt äldre man blir,men nu har jag fått planer i mitt liv jag tänker kämpa med att uppnå,men kommer få plugga röven av mig,min kära sambo är ett så himla stort stöd,när jag tycker att jag aldrig kommer klara mina måål så säger han att det är klart att jag kommer..så i sommar börjar jag plugga till mitt förstas mål,sen får jag ta dem 2 andra målen vartefter,kommer ta några år...men så är det:)
måste läsa mig fraM HUR MAN SÖKER TILL PROGRAMMERT HÄR I SANDVIKEN OSV...

ne nu ska jag ta mina sjuklingar som är piggare idag:)


fina fina ord från min kära mor idag:

All heder åt dig,du är inte bara en fin underbar dotter,du är en fantastisk mamma,24 timmar om dygnet.Sätter barnen i främsta rummet,inte tänker mycket på dig själv.Många mammor har mycket lära av dig.Du är en förebild me som vid 17 år ung,blev en perfekt mamma.Fortsätt så♥♥.Ingen är stoltare över sina barn än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0