alla sover

men lillen bara en tupplur om jag har rätt,kan ju hoppats det vänt så han sover från nu,men har ja svårt att tro=p

utvecklingssamtal med Elias fröken idag..OCH KÄRA NÅN vad beröm jag får av dem ..han är så social och frammåt och duktig på allt,en stor förebild för dem andra barnen,min lilla Elias:)) så himla duktig!!

imorgon har jag med kevins fröken,mindre roligt,som jag tidigare nämnt så tål jag inte henne..men men de ska gå bra:)sen nästa vecka har jag med davvi sen så är dem klara för i år.

måste ju söka in Niiko på davvis dagisavdelning med,där är det världens bästa fröknar så himla underbara å dem är så glad att lilla Niiko ska börja där med,första gg dem har 3 generationer=P han blir ju det 3e generationen,skoj..så underbart med personal man trivs med!!
ja sen har de vell inte hänt så mkt  Moniee har vart här med mig å kommer imorrn med..

visst ja jag å mick har börjat en liten tävling med stegräknare..han hade idag å jag ska ha imorrn...spännande=P

jag har redan gått 0.75 km hemma bara  ganska mkt de i våran lilla lgh...så inte sitter jag stilla inte,nog för att ja gjort de ett bra tag nu på kvällen för niiko har vart kinkig..

ne nu ska ja dricka julmust å kika på tv å se om disken tas idag el imorrn,har sånna sår på händerna,gör ju så ont:/

vilket skit inlägg de blev...totalt ointressant..hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0