visst ja

Lilla äcklet har vart i farten igen,Lina...måste vara jobbigt att inte ha mkt annat att göra än å bekymra sig å tro sig veta vad jag gör,liksom hur många gg har hon träffat mig?
Å sen ska jag va advunsjuk?på henne...? för att ja det vet ja inte...hgon nämner nå om att jag gjorde abort ja å det är jag glad för,och den andra vi skulle haft är jag glad vi heller inte fick..så vad ska jag va avis på? jo visst ja att hon är yngre va det emd?? ööö får fortf visa LEGG PÅ 15 PÅ ENERGIDRICKA Å KÖPA CIGG EL JA PÅ ALLT MED LEGG SÅ NEE INTE DET HELLER...utseendet ne verkligen inte visst aj så kallar hon mig att jag leker prinsessa å sitter på mitt feta arsel å inte gör nån ting?? ojoj om hon bara visste vad fan jag gjorde om dagarna så skulle hon nog inse att hon gör inte ens hälften av det,å leker prinsessa..ja jag hinner inte ens borsta håret el sminka mig å det är inte heller något jag prioriterar,jag har en kille som tycker om mig för den jag är,däremot som jag sagt många gg är det hon som lever i en drömvärld,fick ju höra att hon vela va singel å utförska livet,ja det är precis vad jag tycker du borde göra...för ja du är ju ung å har livet framför dig=D


Kommentarer
Postat av: angelica

Ingen ålder alls mellan barnen? kan du ju ta med mick på lördag om det är så hemskt med tanke på att det va han som vela ha barnen tätt,så kan du ju ta med han med att jag är så advunsjuk på dig kanske vi båda får höra anledningen som gör att du tror det..

2011-08-18 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0