nu såååå

ja är helt slut har inte hunni måla el skruva sängar så de får la bli imorrn:)


barnen somnade som stockar!

vi har fått en ny familje medlem,mick har räddat en 3 veckors kattunge,som vi får handmata,den är sååååååååååå gullig,först när den kom va den slö..men nu har den börja lekat å vill gå omkring,och gått upp i vikt,den ser mig som mamma skriker efter mig å vill ligga på mig hela tiden,nu ligger den på min axel och spinner i örat :)
han är så gullig mick en riktig djurvän,han går upp nätterna egenom och matar den å stimulerar den till kiss å bajs,gullit..först va ja tvärt emot en till katt då vi har en som är ute katt men när ja såg den här lilla emliga kattbebisen så kunde ja inte motstå att rädda henne så nu har vi 2 bebisar har,men va gör man inte:)

ne nu så ska jag börja avrunda,å vänta på att Niiko vaknar för mat,mina bröst värker till tusen,ni som har fått barn vet vad jag menar,de gör såååå ont,han sträckte på sig nyss å fes å då börja det värka i dem på en gg,när Mikko,Niikos kusin gnäller ibland börjar de med värka,underligt de där..

visst ja nu är Niikos fullständiga namn färdigt det blev Niiko Mick Nurminen Davine heter ju efter mig Davine Angelica Nurminen:)

ja vi andra kommer vell innom sinnom tid heta det allihopa,för gigta oss ska vi,aldrigt trott jag vela gifta mig,men jo jag känner att det verkligen är VI vi har en helt underbar familj tills och älskar varanndra å ser oss själva bli gamla tills,så de känns inte mer än rätt,men har ingen bråtska,5 års dagen kanske=P


visst ja gissa om de gått bullar,vi hade 160 bullar igår,vi kanske har högst 50 kvar,måste ja berätta att Micks bullar va populära bland hans bröder,barnen och alla kompisar till dem,å för att inte glömma har både en å annan bulle glidi ner i min mage med=P


Men simone det va beach 2012 vi skulle börja träna oss till nu va,med vagnarna i högsta hugg=D


god natt alla..


Kommentarer
Postat av: Anonym

godaste bullarna ja ätit faktiskt app nulär vi h¨ålla igång hihi

2011-08-31 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0